Potřebujete poradit? Volejte: +420 777 470 727 (Po-Ne: 9-20h)

Jak reklamovat zboží z našeho obchodu?

Řídíme se heslem, reklamace s klidem. Nejste spokojeni nebo je cokoliv špatně? Rádi Vám zašleme nový produkt nebo vrátíme všechny peníze. Vše obratem, bez zbytečných otázek a administrativy. Na veškeré zboží je 30 denní reklamační lhůta. Dohodli jsme se na vrácení peněz? Standardně platbu odešleme do 3 pracovních dnů.

Postup reklamace je velmi jednoduchý:

- Kontaktujte nás emailem na info@crystalmineral.cz

- Napište nám, jaký je problém s vaší objednávkou

- Prosíme, nikdy neposílejte zboží zpět bez předchozí zprávy na email

- Všechny kompenzace probíhají výměnou zboží nebo vrácením platby

- Pokud jde o zboží drobného charakteru, často necháváme produkty u Vás jako dárek

- Dohodli jsme se na vrácení zboží k nám? Odešleme Vám tzv. kód zpětné zásilky, který nadiktujete na pobočce.

- V případě, že je potřeba zboží odeslat zpět, používáme službu zpětná zásilka od našeho přepravce Zásilkovna

Jak funguje zpětná zásilka od společnosti Zásilkovna?

- Zboží zabalte do obalových materiálů a zajistěte před poškozením v dopravě

- Zajděte na nejbližší pobočku zásilkovny

- Obsluze řekněte, že máte zpětnou zásilku a předejte jim balíček

- Nadiktujte jim kód zpětné zásilky, který jsme Vám odeslali do emailu

- O vše ostatní se postará Zásilkovna a lidé na pobočce

- Neplatíte žádný poplatek ani nevyplňujete zpětnou adresu nebo odstoupení od smlouvy

- Vše zajistí obsluha a doručí za námi