Jak reklamovat zboží z našeho obchodu?
Řídíme se heslem, reklamace s klidem. Nejste spokojeni nebo je cokoliv špatně? Rádi Vám zašleme nový produkt nebo vrátíme všechny peníze. Vše obratem, bez zbytečných otázek a administrativy. Na veškeré zboží je 30 denní reklamační lhůta. Dohodli jsme se na vrácení peněz? Standardně platbu odešleme do 3 pracovních dnů.
Postup reklamace je velmi jednoduchý:
- Kontaktujte nás emailem na info@crystalmineral.cz
- Napište nám, jaký je problém s vaší objednávkou
- Prosíme, nikdy neposílejte zboží zpět bez předchozí zprávy na email
- Všechny kompenzace probíhají výměnou zboží nebo vrácením platby
- Pokud jde o zboží drobného charakteru, často necháváme produkty u Vás jako dárek
- Dohodli jsme se na vrácení zboží k nám? Odešleme Vám tzv. kód zpětné zásilky, který nadiktujete na pobočce.
- V případě, že je potřeba zboží odeslat zpět, používáme službu zpětná zásilka od našeho přepravce Zásilkovna
Jak funguje zpětná zásilka od společnosti Zásilkovna?
- Zboží zabalte do obalových materiálů a zajistěte před poškozením v dopravě
- Zajděte na nejbližší pobočku zásilkovny
- Obsluze řekněte, že máte zpětnou zásilku a předejte jim balíček
- Nadiktujte jim kód zpětné zásilky, který jsme Vám odeslali do emailu
- O vše ostatní se postará Zásilkovna a lidé na pobočce
- Neplatíte žádný poplatek ani nevyplňujete zpětnou adresu nebo odstoupení od smlouvy
- Vše zajistí obsluha a doručí za námi